Anunț nr. 13386/02.06.2021 – concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de inspector de specialitate, gradul II  în cadrul  Serviciului Public Comunitar de Evidența Persoanei

Concurs

Nr. 13386/02.06.2021

ANUNȚ

UAT Orașul Costești organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de inspector de specialitate, gradul II  în cadrul  Serviciului Public Comunitar de Evidența Persoanei în data de 25.06.2021 proba scrisă;

 

Pentru a ocupa un post vacant, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții (generale) și condiții specifice:

a)sa aibă cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) sa cunoască  limba română, scris și vorbit;
c) sa aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) sa aibă capacitate deplină de exercițiu;
e) sa aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) sa  îndeplinească condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) sa nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice:

  • studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licență în domeniul stiintelor juridice sau administrative;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minim 2 ani

Examenul consta în doua etape :

  • Proba scrisa în data de 25.06.2021, ora 10:00;
  • Proba interviu în data de 30.06.2021, ora 14:00.

Dosarele de înscriere la concurs, se depun la Compartimentul de resurse umane, pana la data de: 16.06.2021 iar selectia dosarelor va fi în data de 17.06.2021.

Dosarul de înscriere la concurs, va conține în mod obligatoriu:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
    c)  copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
    d)  carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
    e)  cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
    f)  adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  3. g) curriculum vitae;
  4. h) certificat casatorie ( daca este cazul);

Actele prevazute la lit. b)-h) vor fi prezentate si în original în vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

Bibliografia si tematica în vederea ocupării postului contractual vacant de inspector de specialitate, gradul II  din cadrul SPCLEP Costești  este dupa cum urmeaza ;

 

– O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;  (- Partea VI Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice)
– O.G. nr.2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
– O.U.G. nr.97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

–  Hotararea nr.295/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, precum şi pentru stabilirea formei şi conţinutului actelor de identitate, ale dovezii de reşedinţă şi ale cărţii de imobil
– O.U.G. nr. 82/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind evidenţa persoanelor, actele de identitate ale cetăţenilor români, precum şi actele de rezidenţă ale cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European rezidenţi în România;
– Legea nr.235/2013 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 82/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind evidenţa persoanelor, actele de identitate ale cetăţenilor români, precum şi actele de rezidenţă ale cetăţenilor statelor membre ale Uniunii Europene şi Spaţiului Economic European rezidenţi în România;
– O.G. nr.84/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare.

Informații suplimentare se pot obține la sediul instituției, la Compartimentul Resurse umane sau la nr. de telefon 0248672320.                    

 

PRIMAR,

Ing. BAICEA ION

 

 

                                                                         ÎNTOCMIT

                                                                           COMPARTIMENT RESURSE UMANE

                                                             Insp. Necula Gabriela

 

 

Print Friendly, PDF & Email