Anunț nr. 18108 – concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a unui post vacant de administrator, treapta I, în cadrul Serviciului Întreținere Domeniul Public

Anunțuri Concurs

Nr. 18108/17.08.2021

ANUNȚ

UAT Orașul Costești organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a unui post vacant de administrator, treapta I, în cadrul Serviciului Întreținere Domeniul Public în data de 08.09.2021 proba scrisă;

 

Pentru a ocupa un post vacant, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții (generale) și condiții specifice:

  1. a) sa aibă cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
    b) să cunoască limba română, scris și vorbit;
    c) să aibă vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
    d) să aibă capacitate deplină de exercițiu;
    e) să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    f) să îndeplinească condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
    g) sa nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Conditiile specifice:

  • Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat în domeniul mecanic;
  • Vechime în muncă : minim 15 ani;

Examenul constă în doua etape :

  • Proba scrisa în data de 08.09.2021, ora 10:00;
  • Proba interviu în data de 13.09.2021, ora 10:00.

Dosarele de înscriere la concurs, se depun la Compartimentul de resurse umane, pana la data de: 30.08.2021 ,iar selectia dosarelor va fi în data de 02.09.2021.

Dosarul de înscriere la concurs, va conține în mod obligatoriu:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
    c)  copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
    d)  carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
    e)  cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
    f)  adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  3. g) curriculum vitae;
  4. h) certificat casatorie ( daca este cazul);

Actele prevăzute la lit. b)-h) vor fi prezentate si în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Bibliografia în vederea ocupării postului vacant de administrator, treapta I  din cadrul Serviciului Întreținere Domeniul Public:

  1. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 57 din 3 iulie 2019
    privind Codul administrativ – de la art. 538-623
  2. Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea în muncă;
  3. Legea 307/2006 privind aprobarea incendiilor, republicată ;
  4. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 59 din 20 iunie 2007
    privind instituirea Programului național de îmbunătățire a calității mediului prin realizarea de spatii verzi în localități;
  5. LEGE nr. 24 din 15 ianuarie 2007 (*republicată*)
    privind reglementarea şi administrarea spațiilor verzi din intravilanul localităților*);
  6. ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 114 din 17 octombrie 2007
    pentru modificarea şi completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 195/2005, privind protecția mediului;

Informații suplimentare se pot obține la sediul instituției, la Compartimentul Resurse umane sau la nr. de telefon 0248672320.

 

PRIMAR,

                                                            Ing. BAICEA ION

                                                                         ÎNTOCMIT,

                                                                           COMPARTIMENT RESURSE UMANE

                                                             Insp. Necula Gabriela

Print Friendly, PDF & Email