Anunț nr. 14088 din 23.06.2022 – concurs de recrutare în data de 25.07.2022  pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului, Inspector , clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidenta Persoanei

Anunțuri Concurs

Nr.14088/23.06.2022

ANUNȚ

Primăria orașului Costești organizează concurs de recrutare în data de 25.07.2022  pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului după cum urmează:

  • Inspector , clasa I, grad profesional principal în cadrul Serviciului Public Comunitar de Evidenta Persoanei , cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.

Condiții de participare la concurs:

Condiții generale:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.465 din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările ulterioare;

Condiții specifice pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Serviciului Public Comunitar Local de Evidența Persoanelor sunt:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, în domeniul stiintelor juridice;
  • Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 5 ani;

Condiții de desfășurare a concursului :

Locul organizării concursului – la sediul Primăriei Orașului Costești, Victoriei, nr.49, după cum urmează:

* Pentru postul de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Biroului Serviciului Public Comunitar de Evidența Persoanei  proba scrisa este în data de 25.07.2022 ora 10:00 – proba scrisă;

-interviul se va susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise (01.08.2022).

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunțului din data de 23.06.2022 pe site-ul Agenției Naționale ale Funcționarilor Publici ,(perioada 23.06.2022-12.07.2022) la sediul Primăriei orașului Costești, județul Argeș, la secretarul comisiei de concurs si vor conține următoarele documente:

a)formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei funcționarilor publici;

b)curriculum vitae, modelul comun european;

c)copia actului de identitate;

d)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

e)copie a diplomei de master în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz, în situaţia în care diploma de absolvire sau de licență a candidatului nu este echivalentă cu diploma de studii universitare de master în specialitate, conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

f)copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

g)copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

i)cazierul judiciar;

j)declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

Actele mai sus mentionate, se prezintă în copii legalizate sau copii însotite de documente originale si se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Condițiile de participare si condițiile specifice la concursul de recrutare, bibliografia si atributiile prevăzute în fișele posturilor, se afișează la sediul UAT Orașul Costești , Județul Argeș și pe pagina de internet www.primariacostestiag.ro

PRIMAR
Ing. Baicea Ion

Întocmit
Compartiment resurse umane
Insp. Necula Gabriela

Print Friendly, PDF & Email