Anunț nr. 17291 – concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului

Anunțuri Concurs

Nr. 17291/03.08.2021

ANUNȚ

UAT Orașul Costești organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului, concurs organizat conform dispozitiilor art.II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19, astfel:

  • Consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului buget contabilitate, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore pe zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.

Condiții de participare la concurs:

Conditii generale:

Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.465 din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu completările ulterioare;

Condiții specifice:

  • Studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, în domeniul stiintelor economice.
  • Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani;

Condiții de desfășurare a concursului :

Locul organizării concursului – la sediul Primăriei Orașului Costești, Victoriei, nr.49, după cum urmează:

*Pentru postul de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului buget contabilitate proba scrisă este în data de 03.09.2021 ora 10:00 – proba scrisă;

– interviul se va susține în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise (07.09.2021).

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune în perioada  03.08.2021-23.08.2021 la sediul Primăriei orașului Costești, județul Argeș, la secretarul comisiei de concurs si vor contine următoarele documente:

a)formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 la HG nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei funcționarilor publici;

b)curriculum vitae, modelul comun european;

c)copia actului de identitate;

d)copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;

e)copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

f)copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

g)cazierul judiciar;

h)declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

         Atribuțiile postului:

  • înregistreaza în programul informatic notele contabile cu salariile, conform statelor de plata;
  • întocmește si înregistreaza documentele de plata pentru salarii;
  • întocmeste documentele de plata pentru furnizorii de imobilizari;
  • întocmeste propunerile si ordonantarile de plata pentru salarii si pentru investitii;
  • participa la ducerea la indeplinire a prevederilor O.M.F.P. nr.1861/2009 privind inventarierea patrimoniului, ori de cate ori este cazul;
  • tine evidenta activelor fixe corporale de natura mijloacelor fixe pe grupe, subgrupe, clase si subclase;
  • înregistreaza in contabilitatea institutiei publice intrarile de active fixe corporale, in functie de modul de intrare al acestora, de apartenenta la domeniul public sau privat precum si de faptul daca sunt sau nu amortizabile;
  • tine evidenta bunurilor ce alcătuiesc domeniul public al UAT-ului si bunuri ce alcatuiesc domeniul privat al acestuia;
  • tine evidenta activelor fixe corporale in curs de executie. Sunt recunoscute ca active fixe corporale in momentul finalizarii investitiei si punerii lor in functiune, respectiv in momentul efectuării recepției;
  • răspunde de înregistrarea corecta in gestiune a mijloacelor fixe din cadrul institutiei conform legislatiei in vigoare;
  • efectuează reevaluarea patrimoniului conform legislatiei in vigoare;
  • verifica calculul si inregistrarea amortizarii activelor fixe;
  • întocmește ordinele de plata pentru furnizori;
  • corelează Anexa 7 la buget cu sumele platite din fiecare articol bugetar;
  • introduce angajamentele bugetare și recepțiile in aplicația CAB;
  • întocmește monitorizarea si monitorizarea trimestriala;
  • participa la întocmirea darii de seama trimestriale si anuale;
  • participa la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil;
  • rezolva in termen legal corespondenta repartizata de șeful ierarhic;
  • răspunde de calitatea si exactitatea lucrărilor executate, de întocmirea si transmiterea lor in termenele prevazute de lege;
  • verifică lunar soldul conturilor din balanța de verificare  și concordanța dintre conturile sintetice şi cele analitice. Răspunde de componenţa soldului conturilor;
  • urmărește legislația de specialitate si răspunde de aplicarea ei corecta si la zi;
  • răspunde în totalitate pentru temeinicia si legalitatea actelor întocmite;
  • răspunde de integritatea bazei de date pentru conturile evidențiate;

la atribuirea de noi sarcini fișa postului va fi reactualizată

Bibliografia:

  1. CONSTITUTIA ROMANIEI, republicata;
  2. ORDONANTA DE URGENTA nr.57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, actualizata (Partea VI Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice);
  3. ORDONANTA nr. 137 din 31 august 2000 (*republicata*) privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare**), actualizata;
  4. LEGE nr.202 din 19 aprilie 2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati*), republicata;
  5. LEGE nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finantele publice locale, actualizata;

6.Ordin nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, actualizata;

7.LEGEA contabilitatii nr. 82 din 24 decembrie 1991, republicata;

8.ORDIN nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, actualizat;

  1. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia.

Tematică:

  1. CONSTITUTIA ROMANIEI, republicată –în integralitate;
  2. ORDONANTA DE URGENTA nr.57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, actualizata (Partea VI Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice) –de la art. 365 până la art. 562 ;
  3. ORDONANTA nr. 137 din 31 august 2000 (*republicata*) privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare**), actualizata- în integralitate;
  4. LEGE nr.202 din 19 aprilie 2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati*), republicata- în integralitate;
  5. LEGE nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finantele publice locale, actualizata- în integralitate ;

6.Ordin nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, actualizata – în integralitate;

7.LEGEA contabilitatii nr. 82 din 24 decembrie 1991, republicata – în integralitate;

8.ORDIN nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, actualizat – în integralitate;

  1. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia – în integralitate.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele  emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.

Actele mai sus mentionate, se prezintă în copii legalizate sau copii însotite de documente originale si se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Persoana de contact este din cadrul Compartimentului resurse umane –Necula Gabriela-inspector,grad profesional superior, tel 248672320 si fax 0248672320, adresa email primaria@primariacostestiag.ro.

 

                                      PRIMAR,                                                                                                                                                             SECRETAR GENERAL ,      

                                         Ing.Baicea Ion                                                                                                                                               Chiriță Iuliana                                               

 

 

                        

                                                                                                                                    Întocmit,

                                                                                                                     Compartiment resurse umane

                                                                                                                      Insp. Necula Gabriela

           

Print Friendly, PDF & Email